جاذبه های گردشگری کیش
نوشته شده توسط : فهیمه

مجموعه پارس سافاری کیش

یکی از جذاب ترین و سرگرم کننده ترین جاذبه های گردشگری کیش مجموعه پارس سافاری است. برای اولین بار در ایران مجموعه ی کامل و حرفه ای پارس سافاری کیش در فروردین ماه سال 1392 ساخته شده و در زمینی به مساحت 500.000 مترمربع با امکانات پیشرفته و عالی و پیستهای مختلف مخصوص مسافران تور کیش ساخته شده است. از معروفترین این تورها تور صحرا است که در مسیری بیابانی و صحرایی با خودروهای دو دیفرانسیل و چهار محور مثل تویوتا لندکروز، لندرور و ... و یا حتی شتر در اختیار مسافران تور کیش می باشد. پارس سافاری کیش چند پیست مخصوص خاکی و آسفالت برای مسافران تور کیش که علاقه مند به موتورسواری هستند در نظر گرفته شده است. موتورهای قابل ارائه در این پیستها مخصوص مسابقات و پیستهای پارس سافاری کیش است مثل موتورهای ATV, TRAILL و موتورهای CROSS. سافاری به معنی سیاحت اکتشافی و جزو جاذبه گردشی می باشد که شرکت کنندگان در تور به وسیله ی خودروهای مخصوص و یا حیوانات چهار پا مثل شتر، مسیری مشخص را طی می کنند و مسافران تور کیش در طول مسیر با سختی ها و بالا و پایین های مسیر دست و پنجه نرم میکنند و از زمان هیجان انگیزی را سپری می کنند.

 

 

اسکله بزرگ تفريحي كيش

از زیبا ترین و جذاب ترین مکان های گردشگری جزیره کیش اسکله بزرگ تفريحي کیش است که عرشه اي چوبي و زيبا به سمت آبهاي نيلگون خليج فارس می باشد. اسکله بزرگ تفريحي كيش توسط متخصصان ايراني طراحی و ساخته شده و مسافران تور کیش می توانند به آنجا بروند و از دریای زیبا و ماهی های مختلف و مرغابی ها دیدن نمایند. این اسکله امکانات تفریحی زیبا و سرگرم کنندهای نظیر  بولينگ مريم، سينما 4 بعدي, كلوپ تفريحات دريايي, دوچرخه سواری, موتور سواری و ... در اختیار مسافران تور کیش می باشد تا آن ها لحظات خوبی را سپری کنند.  اطراف اسکله پر است از کافه و رستوران تا مسافران تور کیش برای استراحت به انجا بروند. 

 

 

پارک دلفینهای کیش

 مجموعه تفريحي پارك دلفين کیش یکی از زیباترین دیدنی های کیش میباشد که با مساحتي حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقي جزيره كيش قراردارد. مجموعه شامل فضاي سبز با انواع گونه‌هاي مختلف گياهي، باغ پرندگان و اولين و تنها دلفيناريوم در ايران است. در دلفيناريوم اين مجموعه گونه‌هاي مختلفي از پستانداران دريايى از جمله دلفين، شير دريايى شمالى، شير دريايى جنوبى، گربه دريايى شمالى، گراز دريايى و پنگوئن نگهداري مي‌شوند و مسافران تور کیش مي‌توانند از هنرنمايي آنان كه توسط مربيان ايراني تربيت مي‌شوند ديدن كنند. در مجموع ۲۱ پستاندار دريايى در استخرهايى با حجم ۱۸۰۰۰ متر مكعب پر شده از آب دريا نگهدارى مي‌شوند. فضاي سبز زیبای پارك دلفين کیش شامل بيش از يكصد گونه گياهي از جمله هزاران درخت نخل، بنجامين‌هاى بسيار بزرگ، درختان لور (انجير معابد)، اوكاليپتوس، آكاسيا، مورد، كهور، گل ختمى، شيشه شور، تكوما، سياه نوفيلد، كند كارپوس، جونيا پروس و بيش از ۲۵ گونه كاكتوس و ساير گياهان است كه با توجه به وضعيت اقليمي جزيره كيش و مرجاني بودن خاك آن در نوع خود بي‌نظير است.

 

 

مطالب مرتبط:

 تور کیش تابستان 95 

 تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95 

تور کیش ویژه تعطیلات تیر 95 

 تور کیش تیر 95 

تور کیش مرداد 95 

تور کیش تعطیلات مرداد 95

 تور کیش شهریور 95 

 تور کیش تعطیلات شهریور 95

 





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری کیش,بهترین جاذبه های گردشگری کیش, مکان های دیدنی کیش , جاذبه های گردشگری ودیدنی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: